poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Kolejna tama - Germasogeia

Tama w całej okazałości. Jeszcze kilka miesięcy temu przedstawiała się żałośnie z kałużą zielonej wody u stóp. Dzisiaj puszy się w pięknej krasie. Podejrzewam, że czuje się potrzebna.

Wesoła ekipa wcina Boskie lody Haagen Dazs Strawberry Cheesecake (ja wybrałem Caramel i nie żałuję) Kamila, Monika i Daniel. W tle fragment Limassol i odrobina morza.

No wiem. Palę petki znowu. Nałóg dopada mnie sinusoidalnie. Palę przez jakiś czas póżniej rzucam. Lipa. W tle Bryka Daniela. A ławeczka w miejscu widokowym znajduje się.


Jezdnia na koronie tamy, później nie jest już taka prosta. W tle moja ulubiona góra, jeśli chodzi o bezpośrednią okolicę Limassol.

Dość udana panorama zbiornika - szkoda, że bez tamy. Czy ja już wspominałem, że lubię sklejać ??

koordynaty Google Earth
34°44'37.80"N, 33° 5'4.33"E

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz